A főnököm kérésére

Én nemrégen kezdtem el dolgozni egy nagyvállalat divíziójánál, és azt kell mondjam, hogy igazából jól érzem magam, sikerült beilleszkednem és azt hiszem, hogy a munka is megfelelő lesz számomra. Megfelelő karrierutat és fejlődési lehetőséget biztosít számomra ez a kis divízió, talán még előrelépési lehetőséggel is, de hát ezt nyilván majd az idő mutatja meg számomra. Annak kifejezetten nagyon örülök, hogy ez a nagyvállalat nem eszekeveszetten és teljesen logikátlanul működik, mert egy-egy divízió vezetője, a saját divíziójára tekintettel kérhet saját változtatást vagy módosítást.

Nem is olyan régen például elkezdtünk a telefon szervíz szolgáltatóra panaszkodni a főnökünknek. Nálunk pedig kifejezetten fontos, hogy tényleg mindig elérjenek bennünket az ügyfelek, nem csak emailen, de telefonon és sms szolgáltatásban is. Nyilván, ha kicserélnek egy kijelzőt és az egy nap múlva nem működik, akkor sajnos ez szinte minden téren meghiúsul. Talán egyedül emailen tudjuk tartani ilyenkor a kapcsolatot, de az is nehézkes, mert számítógéppel nem is igazán dolgozik nálunk senki. Ma már szinte mindenki a telefonját használja.

Éppen ezért megkaptam feladatnak, hogy kutassak fel egy olyan szervízt, ami megbízható, gyorsan és pontosan dolgozik. Nekem sem kellett több, megkérdeztem az összes kollégát, hogy xiaomi telefon szerviz tekintetében van-e valami javaslatuk vagy ötletük, hová kellene menni a közelben. Hát persze hogy volt, és hárman is ugyanazt a céget mondták, a xiaomiszervizshop.hu csapatát. Utánuk néztem és el is látogattam hozzájuk. Az ügyfelekkel nagyon kedvesen beszéltek és igen rövid határidőre vállaltak feladatokat. Ennek örömére én be is jelentettem a főnökömnek hogy azt gondolom, ők lennének a legjobb választás. A főnököm pedig el is intézte, hogy mi hozzájuk hordhatjuk a hibás készülékeket. Azt hiszem egy ilyen közegben jól lehet tanulni, fejlődni és haladni is. Örülök, hogy ide jöttem dolgozni.

Szerkeszto

Vélemény, hozzászólás?